ساعت 25

ساخت وبلاگ

به نام خدا

دوستان سلام

امشب می خوام اسامی و شماره ی ترانه های(برگزیده در مرحله اول-به انتخاب تماشاگران و را ه یافته  به)دور دوم مسابقه رو براتون قرار بدم.

قراره بعد از پایان نظرسنجی ۱۰ ترانه به عنوان ترانه برتر  معرفی بشن.

کاربران عزیز لطفا  فقط "شماره" ی ترانه ی  مورد نظرتون رو به ۱۰۰۰۰۷۲۵ ارسال کنین.-تاکید  می کنم فقط شماره ی ترانه ی مد نظرتون رو  بدون هیچ واژه یا عنوان اضافه ای-چرا که در غیر این صورت سیستم پیام شما رو نمی خونه!

 مثلا اگرمی خواین به گزینه ی۴۱ رای  بدین،فقط ۴۱ رو به۱۰۰۰۰۷۲۵ بفرستین. از نوشتن "عدد"و "گزینه" و "شماره"و...

قبل و بعد از  رقم انتخابی تون-در این جا(۴۱)خودداری کنین .

خب حالا بریم سروقت لیست اصلی:

۱-آسمان همیشه ابری نیست/محسن یگانه

۲-ارمغان تاریکی/محمد اصفهانی

۳-ازیاد رفته/محمد معتمدی

۴-اولین شب آرامش/مهران زاهدی

۵-با ما این جا/فرزاد فرزین

۶-برای آخرین بار/احسان خواجه امیری

۷-به خاطر مونا/شهرام شکوهی

۸-پروانه/مانی رهنما

۹-پشت صحنه/محسن چاوشی و فرزاد فرزین

۱۰-پنجره/بهنام علمشاهی

۱۱-پیله های پرواز/علی لهراسبی

۱۲-تبریز در مه/سالار عقیلی

۱۳-تکیه بر باد/محمد اصفهانی

۱۴-جاودانگی/مازیار فلاحی

۱۵-جشن رمضان/محمد علیزاده

۱۶-خداحافظ بچه/علی لهراسبی

۱۷-دختران حوا/حمید عسکری

۱۸-در مسیر زاینده رود/احسان خواجه امیری

۱۹-دلنوازان/علی لهراسبی

۲۰-راز پنهان/فرزاد فرزین

۲۱-رسم عاشقی/همایون شجریان

۲۲-زمانه/گروه هفت

۲۳-زندگی با تحصیلات عالی/محسن چاوشی

۲۴-زنده باد زندگی/هادی فرج اللهی

۲۵-ساختمان پزشکان/سیروان خسروی

۲۶-سال های مشروطه/سالار عقیلی

۲۷-شب دهم/علیرضا قربانی

۲۸-شب شیشه ای/مهدی یراحی

۲۹-شهرباران/محمد علیزاده

۳۰-شیدایی/علی لهراسبی

۳۱-غریبانه/احسان خواجه امیری

۳۲-فاصله ها/علی لهراسبی

۳۳-فراموشی/محسن یگانه

۳۴-کوله پشتی/محمد علیزاده

۳۵-ماه عسل/بنیامین بهادری

۳۶-ماه عسل/محسن یگانه

۳۷-ماه عسل/مهدی یراحی

۳۸-ماه عسل/مهدی یغمایی

۳۹-مثل هیچ کس/احسان خواجه امیری

۴۰-مثل یه کابوس/حامد بهداد

۴۱-مدار صفر درجه/علیرضا قربانی

۴۲-مرگ تدریجی یک رویا/رضا یزدانی

۴۳-ملکوت/رضا صادقی

۴۴-موج و صخره/رضا صادقی

۴۵-میوه ی ممنوعه/احسان خواجه امیری

۴۶-نابرده رنج/احسان خواجه امیری

۴۷-نشانی/محسن یگانه

۴۸-نیمروز/بابک جهانبخش

۴۹-وضعیت سفید/علیرضا قربانی

۵۰-یلدا/مازیار فلاحی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سپاش از همراهی شما

تا بعد

خدانگهدار

ساعت 25...
ما را در سایت ساعت 25 دنبال می کنید

برچسب : دور دوم مسابقه بزرگ نظرسنجی تیتراژهای تلویزیونی,دور دوم مسابقه بزرگ نظرسنجی تیتراژهای تلویزیونی در ساعت25,ساعت25,ساعت 25 در بیست و پنجمین ساعت اززندگی شما,تیتراژهای برتر تلویزیون,جشنواره تیتراژهای برتر, نویسنده : ترانه saate25 بازدید : 525 تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392 ساعت: 2:27

به نام خدا

 

دوستان سلام

می خوام خیلی خلاصه راجع به برنامه ی امشب بنویسم؛در حد چند خط:

مهمان امشب "ساعت۲۵" جناب آقای "میثم ابراهیمی"خواننده جوان پاپ بودند که اتفاقا امشب ،شب تولدشان هم بود  و همین بهانه کافی بود تا دربرنامه ی امشب بینندگان بسیاری که ازهواداران و  علاقمندان ایشان بودند ،با پیامک عرض تبریک کنند و خلاصه کار به جایی کشید که یکی ازهنرمندان با برنامه تماس گرفتند و تولد آقای ابراهیمی را تبریک گفتند وایشان را خیلی خوش حال  کردند.(به احتمال قوی جناب آقای علی لهراسبی-متاسفانه من آن موقع خوب گوش نکردم،اگراسم را اشتباه می گویم ببخشید!-)

درطول برنامه راجع به اهمیت ترانه در کارهای موسیقایی صحبت شد،همین طور راجع به کارهای حماسی و ملی وشورانگیزی که  برای "ایران بزرگ"خوانده شده و می شوندو نیزدرباره سیاست های که خوانندگان مختلف  دنبال می کنند.

 

اکثر ترانه هایی که امشب پخش شدند-البته ازآن زمانی که من دیدم -ازکارهای  جناب ابراهیمی انتخاب و گلچین شده بودن،کارهایی مثل:دردودل،ته تنهایی و نبض که ترانه درخواستی یکی ازبینندگان عزیز هم بود.

بعد از بحثی که درباره کارهای اجراشده برای ایران عزیز  شکل گرفت،آهنگی از زنده یاد "استاد محمد نوری" پخش شد.

راستی یک اجرای زنده ی کوتاه هم خود جناب ابراهیمی داشتند!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خب ...دیگه به پایان آمد این دفتر ...اما قبل ازخداحافظی می خوام ازطرف خودم و همه ی هنردوستان  به ویژه هواداران جناب آقای"میثم ابراهیمی"که خود من هم با کار "خانه فیروزه ای"ش خاطره ی خوبی دارم،تولدشون رو بهشون تبریک بگم.

ان شاالله  که سال های سال به شادی و نیکی نبض ترانه هاشون تو هوای لحظه های  ما جاری باشه.

در پایان از خداوند همه عشقِِ زیباپسندِِ زیباآفرین برای همه ی هنرمندان و هنرپروران و  حامیان هنر اسلامی ،عافیت،سعادتمندی،توفیق و سربلندی آرزو می کنم.

تا بعد

به خدا می سپارمتان

التماس دعای خیر

ساعت 25...
ما را در سایت ساعت 25 دنبال می کنید

برچسب : ساعت25,اولین وبلاگ ساعت25,ساعت25 در بیست و پنجمین ساعت اززندگی,ساعت25 شبکه تهران,برنامه شبانه تلویزیون,ساعت25 برنامه موفق موسیقایی,ساعت 25 برنامه موفق موسیقایی شبمه تهران,میثم ابراهیمی,محمودرضا قدیریان,میثم ابراهیمی در ساعت25,تولد میثم ابراهیمی,مهمانی وتولد,مهمانی و تولد با هم,تبریک تولد به میثم ابراهیمی,هواداران میثم ابراهیمی در ساعت25,اجرای زنده میثم ابراهیمی در ساعت25,در ساعت25 امشب چه گذشت؟, میثم ابراهیمی دربرنامه شبانه,میثم ابراهیمی رخ به رخ محمودرضا قدیریان, نویسنده : ترانه saate25 بازدید : 726 تاريخ : چهارشنبه 6 شهريور 1392 ساعت: 5:57

به نام خدا

سلام خوش اومدین!

 

من یه بیننده ی  برنامه ی "ساعت۲۵"   این وبلاگ رو برای یکی ازدو برنامه مورد علاقه م (رادیو ۷-ساعت۲۵)ساختم.

اسمم "ترانه"نیست،اما ازاون جایی که عاشق ترانه وموسیقی هستم و البته مدتی هم  هست که ترانه هایی می نویسم(البته اگه بشه اسمشونُ ترانه گذاشت) با اجازه تون عنوان نویسنده رو ترانه گذاشتم.نمی دونم شاید یه روزی دور یا نزدیک ،بیش تر با هم آشنا شدیم ولی فک می کنم برای شروع همین کافی باشه!

خب بریم سراغ برنامه:

برنامه "ساعت۲۵"همون طوری که مستحضرهستین برنامه ای موسیقی محوره که ازنوروز۹۲ ازشبکه تهران به صورت زنده در حال پخشه  و ازنخستین برنامه ش تا به این لحظه تغییرات زیادی به خودش دیده و مسلما بعد ازاین هم خواهد دید چرا که برنامه ایه که می خواد به همه جوانب موسیقی بپردازه و این مستلزم همکاری و همراهی همه اهالی موسقی،اعم ازترانه سرایان،آهنگسازان،تنظیم کنندگان و ...و علاقمندان به موسیقی و هنره!

اگه شما دوست عزیز نظر ،پیشنهاد،انتقاد یا حتی کاری مناسب برای پخش درتلویزیون دارین  ویا این که استعداد  خاصی در زمینه ی  موسیقی(ترانه،خوانندگی،تنظیم،آهنگسازی و...) رو در خودتون می بینین می تونین روی این برنامه کلی حساب بازکنین!!!

خیلی راحت با عضویت تو باشگاه مخاطبان شبکه تهران(که ساعت۲۵ یکی ازبخش های سایت همین شبکه س) می تونین به خواسته تون برسین! مثلا اگر طرح خاصی دارین می تونین اون جا مطرح کنین و  به عنوان یک بیننده در طرح و ساختار برنامه خودتون -هر چند کوچیک-سهم داشته باشین یا مثلا اگرترانه سرا یا خواننده و آهنگساز و ... خوبی هستین ولی تا به حال فرصت رشد و شکوفایی نداشتین می تونین کارتون رو برای  این برنامه بفرستین و  در واقع  با این روش دیده و شنیده بشین!

-در این خصوص بیش تر با شما صحبت خواهم کرد و نظر و پیشنهاد خوب و عملی خواهم داد ،اگر سوالی دارین  حتما بپرسین  خوشحال می شم بتونم کمکی کنم.

درپایان می خوام توی این خلوتکده که ایشالا به همین زودی زود  با حضور سبز و گرم شما شلوغ و پرسروصدا خواهد شد،چند تا محاسن این برنامه رو عنوان کنم:

-اول این که فک می کنم این اولین بار  باشه که توی یک برنامه تا این حد به حقوق مادی و معنوی ترانه سراها اهمیت می دن و تو  نماهنگ هاشون اسم ترانه سراها رو درج  می کنن و این حس نیت و دقت ایشونُ می رسونه(البته گاهی وقتا هم شده که اسم ترانه سرا رو ننوشتن،حالا یا اون موقع  اسم ترانه سرای اثر رو نمی دونستن یا دلیل دیگه ای داشته که امیدوارم  توی برنامه عنوان بشه ولی انصافا نسبت به بقیه برنامه ها عملکرد بسیار بهتری  تو این زمینه داشتن)

-نکته دوم خوانش متون و پیامک و جدیدا "تکست متن ترانه های ماندگار بزرگانی چون  جناب آقای دکتر افشین یداللهی و دیگر ترانه سرایان و  همین طور مخاطبانه "که ازنکات برجسته برنامه محسوب منی شه و به امید خدا بعد ازاین  با پرداخت بهتر وبیش تر  رونقی بیش ازاین خواهد گرفت.

-و نکته سوم و آخری که در این پست می خوام عرض کنم افزایش مدت زمان برنامه به حدود ۹۰ دقیقه س که باعث  رضایت و ایجاد ارتباط بهتر و بیش تر مخاطبان و هنرمندان بیننده با این برنامه شده  و  از بابت بایستی به عوامل پخش سازمان و گروه سازنده و مدیران دست مریزاد و خدا قوت گفت.

واقعا خسته نباشید!!!

امیوارم که این برنامه حالا حالاها تموم نشه و ما سال هال سال شاهد موفقیتشون باشیم.

واسه پست اول چند تا عکس می خواستم بذارم که متاسفانه نتونستم آپلود کنم،ایشالا دفعه های بعدی!!!

در پایان  ضمن خوشامدگویی مجدد و تشکر بابت وقتی که گذاشتین، از شما خواننده ی عزیز  دعوت می کنم که اگر مطلب یا مطالبی در خصوص این برنامه و در کل دنیای موسیقی دارین  به ایمیل ویلاگ بفرستین یا تو بخش نظرات بذارین،تا بعد ازمطالعه و تایید تو پست وبلاگ بذارم  و بقیه هم بخونن.

نمی دونم خود عوامل برنامه هم ازاین وبلاگ دیدن خواهند کرد یا نه ولی اگر گذرتون خورد :سلام خوش اومدین !باز هم سری به ما بزنین خوشحالمون می کنین!

امیدوارم -و تلاشم اینه که-این وبلاگ بتونه به نوبه ی خودش سهم هر چند ناچیزی دز جهت  رشد و اعتلای افزون تر برنامه داشته باشه!(با بیان نکات قوت و ضعف وپیشنهادو...)

 

پیشاپیش از توجه و همکاری و همراهی شما سروران گرامی تشکر می کنم. دیگه حرفی ندارم!

 

تا پست های بعد !!!

با احترام - ترانه

 

ساعت 25...ادامه مطلب
ما را در سایت ساعت 25 دنبال می کنید

برچسب : ساعت25,اولین وبلاگ ساعت25,ساعت25 در بیست و پنجمین ساعت اززندگی,ساعت25 شبکه تهران,برنامه شبانه تلویزیون,ساعت25 برنامه موفق موسیقایی,ساعت 25 برنامه موفق موسیقایی شبکه تهران,تایید لینک,تایید,لینک,سایت,وبلاگ,وبسایت,تایید لینک شما,وبلاگ شما,سایت شما,وبسایت شما, نویسنده : ترانه saate25 بازدید : 528 تاريخ : چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت: 14:37